Termeni și condiții

Informare privind termenii și condițiile de cumpărare prin utilizarea paginii web inspiratio.ro

1. Identitatea comerciantului

Produsele din magazinul de pe pagina web inspiratio.ro sunt vândute de SK-HG Dienste S.R.L. cu sediul în Braşov, Curtea Johannes Honterus, nr. 9, jud.Braşov, J8/1979/29.08.2018, Identificator Unic la Nivel European ROONRC.J8/1979/2018, C.U.I. 39808380, telefon 771512986, e-mail giftstudio@inspiratio.ro. Pentru bunurile vândute în regim de consignație indicăm producătorul/importatorul pe pagina de web a produsului respectiv.

2. Condițiile în care pot fi plasate comenzile

Comenzile pot fi plasate de persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani. Prin plasarea comenzii pe pagina de web inspiratio.ro confirmați că ați împlinit vârsta de 18 ani și aveți capacitatea legală de a încheia contracte.

Pentru plasarea unei comenzi este necesar sa furnizați următoarele informații: numele și prenumele dumneavoastră, adresa de livrare, adresa de e-mail și/sau număr de telefon la care să puteți fi contactat/contactată pentru confirmare comenzii și livrarea produselor, modalitatea de plată. În cazul indicării unor date incomplete/eronate veți fi contactat de echipa inspiratio.ro. Lipsa acestor informații sau a unora dintre ele precum și indicarea unor date eronate pot conduce la imposibilitatea plasării/procesării comenzii sau la anularea acesteia.

De asemenea, pentru plasarea valabilă a unei comenzi este necesar să confirmați că ați citit și ați acceptat termenii și condițiile de cumpărare din prezentul document, prin bifarea celor două căsuțe intitulate: ,,am luat la cunoștință termenii și condițiile de cumpărare’’, ,,accept termenii și condițiile de cumpărare’’. Lipsa confirmării luării la cunoștință și a acceptării termenilor și condițiilor de cumpărare fac imposibilă plasarea comenzii.

Pot fi plasate comenzi de către cumpărători de pe teritoriul României. Momentan nu vindem și nu expediem produse în afara țării.

3. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și cu cele ale legislației naționale privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare.

Pentru mai mult detalii vă rugăm să consultați informarea noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ce poate fi accesată la adresa https://inspiratio.ro/politica-de-confidentialitate/.

4. Încheierea contractului

Postarea produselor în magazinul de pe pagina noastră de web nu reprezintă o ofertă de vânzare, ci o solicitare de ofertă din partea dumneavoastră. Postarea produselor în magazinul de pe pagina noastră de web nu constituie o garanție a disponibilității produselor respective.

Plasarea comenzii prin intermediul magazinului de pe pagina noastră de web nu echivalează cu încheierea contractului de vânzare a produselor. Contractul de vânzare se consideră încheiat doar după confirmarea comenzii prin transmiterea unui mesaj la adresa de e-mail indicată sau pe numărul de telefon. În situația în care ați plasat o comandă și ați achitat prețul produselor însă nu am confirmat comanda în termen de 3 zile lucrătoare, vă vom restitui prețul încasat în cel mult 2 zile lucrătoare de la data la care v-am comunicat starea actualizată a comenzii.

În situația în care ați plasat o comandă pentru mai multe produse, este posibil ca numai comanda pentru unele dintre ele să fie confirmată.

5. Disponibilitatea produselor

Acceptăm comenzi doar în limita stocului disponibil. În situația în care ați comandat mai multe exemplare dintr-un produs și acesta nu este disponibil în cantitatea specificată în comandă vă vom contacta pentru a ne confirma menținerea comenzii pentru cantitatea disponibilă sau anularea acesteia.

6. Livrarea comenzilor

Comenzile plasate și conformate vor fi livrate prin serviciul de curierat Fan Curier la adresa indicată de dumneavoastră.
Costul livrării se suportă de către cumpărător separat de prețul produselor comandate.
Livrarea este gratuită dacă alegeți să ridicați produsele comandate din magazinul nostru fizic din Curtea Johannes Honterus nr. 8, 500025 Brașov, România.
Pentru comenzi care depășesc valoarea de 200 de lei livrarea este gratuită oriunde în România.
Comanda plasată trebuie să conțină un număr de telefon valid și adresa completă pentru a putea fi procesată. În cazul în care datele sunt invalide veți fi contactat prin e-mail/telefonic de către Echipa INSPIRATIO.
Ne rezervăm dreptul de a anula o comandă în cazul în care nu sunt corectate aceste date în decursul a 2 zile lucrătoare sau dacă nu reușim să luăm legătura cu dumneavoastră.
Livrarea se va efectua într-un interval de 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări.
În anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, independent de voința noastră.

7. Prețul și plata

Prețurile produselor sunt cele menționate în magazinul de pe pagina noastră de web și se aplică exclusiv produselor vândute prin intermediul acestuia. Prețurile includ taxa pe valoare adăugată (T.V.A.) și exclud costurile de livrare.
Prețul produselor din magazinul nostru fizic poate fi diferit de prețul produselor postate pe pagina web.
Prețurile pot fi modificate de noi unilateral fără o informare prealabilă.
Prețurile produselor ce fac obiectul unor comenzi confirmate nu mai pot fi modificate.
Prețurile produselor menționate pe pagina noastră de web care sunt greșite nu dau naștere obligației noastre de a vinde produsul la prețul incorect postat. Vă vom informa în cel mai scurt timp într-o asemenea situație, urmând ca dumneavoastră să confirmați menținerea sau anularea comenzii ținând cont de prețul real al produsului. Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a evita apariția unor asemenea situații.
Plata prețului se poate realiza ramburs la curier, online prin card bancar sau prin ordin de plată. La plasarea unei comenzi trebuie să optați pentru una dintre aceste modalități de plată.
Plățile efectuate cu cardul bancar se realizează prin aplicația MobilPay Netopia. Utilizând aplicația de plată MobilPay Netopia confirmați că sunteți titularul cardului bancar și că sunteți autorizat să îl folosiți pentru efectuarea plății.
În cazul în care efectuați plata prin ordin de plată, comanda va fi expediată după confirmarea creditării contului nostru bancar cu suma plătită.
După fiecare plată vom confirma încasarea prețului produselor comandate.

8. Dreptul de proprietate și transferul riscurilor

Dreptul de proprietate asupra produselor comandate și riscurile se transferă la momentul livrării acestora, cu condiția achitării integrale a prețului și a costurilor de livrare.
În situația returnării produselor transferul riscurilor are loc la data livrării produselor la adresa de returnare iar transferul dreptului de proprietate are loc data restituirii prețului în contul dumneavoastră.

9. Returnarea produselor

Cumpărătorul are dreptul să renunţe la produsele achiziţionate din magazinul de pe pagina web inspiratio.ro, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.
Costurile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate integral de către client, iar returnarea se va realiza în termen de 14 zile calendaristice.
Pentru retur completați formularul aici:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSea-fbfP1xnXI9Drr8RFtZe35-VhqjwZhkANy_UUo_e90-z6A/viewform
Produsele vor fi returnate către SK-HG Dienste S.R.L. în termen de 14 zile de la data comunicării retragerii din contract. Returnare se va realiza la adresa: Braşov, Curtea Johannes Honterus, nr. 9, jud.Braşov.
Restituirea prețului produselor și a costului de livrare inițială se va realiza în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea produselor returnate. Restituirea sumelor se va realiza prin aceeași metodă prin care ați efectuat plata.
Nu se accepta pentru returnare:
– produsele personalizate;
– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau motive de igienă și care au fost desigiliate de cumpărător;
– înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
– produsele deteriorate ulterior predării către cumpărător din culpa acestuia din urmă; produsul este considerat deteriorat din culpa cumpărătorului dacă deteriorările nu au fost reclamate în ziua livrării.

10. Garanții

SK – HG DIENSTE S.R.L, proprietar al paginii de web INSPIRATIO.RO, garantează conformitatea produselor vândute și se angajează să vă livreze produse: care corespund caracteristicilor prevăzute în contractul de vânzare-cumpărare (descriere, tip, cantitate, calitate, funcționalitate), sunt însoțite de accesoriile și instrucțiunile prevăzute în contract, corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de același tip, dețin caracteristicile normale pentru bunurile de același tip în materie de durabilitate, funcționalitate și securitate.
Produsele vândute vor fi însoțite la livrare de certificatele de garanție eliberate de producători.

Cu toate acestea, la anumite categorii de produse, în special cele produse artizanal și/sau care folosesc materiale naturale (piele, piatră, lemn, țesături vopsite cu pigmenți naturali etc.), este posibil ca durabilitatea și anumite caracteristici să fie afectate de metodele și materialele utilizate în producție, fapt ce este semnalat în descrierea produsului respectiv. Pentru aceste categorii de produse garanția este oferită în limitele și condițiile indicate pe pagina cuprinzând descrierea produsului.

SK – HG DIENSTE S.R.L își asumă răspunderea pentru orice lipsă de conformitate care exista la data livrării și este constatată pe parcursul unui termen de 2 ani de la data livrării. Se prezumă că neconformitățile constatate pe parcusul unui termen de 1 an de la data livrării existau la momentul livrării, până la proba contrarie sau cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura produselor sau cu natura neconformității.

Neconformitățile unui produs trebuie aduse la cunoștința SK – HG DIENSTE S.R.L în termen de 48 de ore de la data descoperirii lor prin intermediul adresei de e-mail giftstudio@inspiratio.ro. Mesajul prin care se reclamă neconformitatea trebuie să descrie neconformitatea apărută. Vă recomandăm să atașați mesajului și poze care reflectă neconformitatea.

Echipa noastră răspunde mesajelor de reclamare a neconformităților în termen de 2 zile lucrătoare. În funcție de situația concretă vă putem solicita să returnați produsul în vederea analizei neconformității. Returnarea se poate realiza prin curier/poștă sau direct la magazinul nostru fizic din Brașov, Curtea Johannes Honterus nr. 8, 500025 Brașov, România.

Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea acestora sau de la returnarea produsului (în situația în care am solicitat acest lucru în vederea analizei neconformității).

În situația constatării neconformității, în funcție de opțiunea dumneavoastră, ne angajăm:

  • Să reparăm pe cheltuiala noastră exclusivă produsul neconform; cu toate acestea, dacă reparația nu este posibilă sau presupune costuri disproporționate raportate la valoarea produsului, avem dreptul de a decide încetarea contractului și restituirea prețului;
  • Să înlocuim pe cheltuiala noastră produsului neconform; termenul de înlocuire este de 15 de zile de la data primirii reclamației; având în vedere că unele produse sunt unicat și/sau necesită un timp de producție mai lung, vă vom informa despre durata procedurii de înlocuire iar în situația în care aceasta depășește termenul de 15 de zile, dumneavoastră aveți dreptul de a solicita încetarea contractului și restituirea prețului produsului respectiv; în cazul în care înlocuirea produsului presupune costuri disproporționate raportate la valoarea produsului avem dreptul de a decide încetarea contractului și restituirea prețului;
  • Să reducem prețul în situația în care neconformitatea este suficient de gravă pentru a justifica reducerea iar reparația nu este posibilă sau neconformitatea nu este eliminată în urma reparației;
  • Să încetăm contractul în situația unei neconformități grave și să restituim prețul și costurile de livrare; sumele se restituie în termen de 2 zile lucrătoare de la returnarea produselor neconforme utilizând aceeași metodă de plată folosită de cumpărător pentru plata prețului; în cazul în care au fost cumpărate mai multe produse din care numai unele sunt neconforme iar cele neafectate de neconformități pot fi păstrate în mod rezonabil, contractul va înceta parțial doar în ceea ce privește produsele neconforme.

În situația constatării neconformității produselor, toate costurile de schimb/livrare/returnare vor fi suportate de către SK – HG DIENSTE S.R.L

Nu sunt considerate neconforme produsele deteriorate din culpa cumpărătorului, inclusiv prin nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau montaj.

Neconformitățile vizibile la momentul livrării (zgârieturi, ciobituri, fisuri, spărturi, decolorări, rupturi etc.) trebuie semnalate în termen de 48 de ore de la livrare, ulterior acestui moment ele nemaifiind luate în considerare.

SK – HG DIENSTE S.R.L nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele pagube generate de produsele defecte, responsabilitatea pentru acest tip de prejudicii revenind producătorilor.

11. Forța majoră și cazul fortuit

SK – HG DIENSTE S.R.L nu este responsabilă în situația în care nerespectarea obligațiilor este determinată de producerea unui caz de forță majoră sau a unui caz fortuit. Definițiile cazului de forță majoră și a cazului fortuit sunt cele stabilite de art.1351 din Codul civil.

În cazul în care cazul de forță majoră sau cazul fortuit produce efecte mai mult de 3 luni, contractul încetează, sumele încasate urmând a vă fi restituite.

12. Comunicări

Comunicările legate de executarea contractului sau încetarea acestuia se vor realiza prin utilizarea adreselor de e-mail indicate pe pagina noastră de web, respectiv furnizate de dumneavoastră. În măsura în care comunicările nu se vor putea realiza utilizând poșta electronică, comunicările se vor transmite prin poștă/curier.

13. Interpretarea condițiilor

Prin acceptarea termenilor și condițiilor prezente sunteți de acord ca ele să devină parte integrantă din contractul de vânzare și să se aplice integral raporturilor noastre. Nu este posibilă acceptarea parțială a condițiilor.

14. Revizuirea termenilor și condițiilor

Ne rezervăm dreptul să revizuim/modificăm unilateral, în orice moment, termenii și condițiile prezente, fără notificare prealabilă. În cazul contractelor deja încheiate, revizuirile/modificările nu produc efecte, fiind aplicabilă versiunea în vigoare la momentul perfectării contractului.

15. Legislația aplicabilă

Contractului îi este aplicabilă legea română. Litigiile sunt de competența instanțelor române.

ANPC – soluționarea alternativă a litigiilor

https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_ro

Buy tickets